Komparace účinnosti marketingových kampaní vybraných mezinárodních sportovních akcí – Bc. Akhan Minius
Bc. Akhan Minius
Bakalářská práce
Komparace účinnosti marketingových kampaní vybraných mezinárodních sportovních akcí
The comparison of a marketing campaign effectiveness of selected international sport events
Anotace:
Moje bakalářská práce se zabývá účinností sponzorství velkých fotbalových soutěží. V teoretické části se snažím popsat sportovní sponzoring, charakterizovat jeho cíle a druhy. V praktické části bude provedena srovnávací analýza marketingových kampaní oficiálních sponzorů v průběhu posledních tří šampionátů Evropy, na jejímž základě bude zjištěna účinnost daných kampaní a budou stanoveny aspekty, které …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the effectiveness of sponsorship of big football competitions. In the theoretical part i am trying to describe the sports sponsorship and to characterize it’s objectives and types. The practical part contains a comparative analysis of marketing campaigns of official sponsors for the last three European championships. The effectiveness of these campaigns and influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/majdx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017
Jana Horáková -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
ANALÝZA PŘÍČIN A EFEKTIVITY STŘÍDÁNÍ VE VYBRANÝCH FOTBALOVÝCH UTKÁNÍ LIGY MISTRŮ 2020/2021 A MISTROVSTVÍ EVROPY 2020
Antonín LAVIČKA -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek