Návrh marketingové strategie pro vinařskou firmu – Bc. Lukáš Secký, DiS.
Bc. Lukáš Secký, DiS.
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro vinařskou firmu
Proposal of marketing strategy for winery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vinařské firmy PATRIA Kobylí, a. s.. Vlastní práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako strategie, marketingová strategie apod. a popisuje různé metodické přístupy, jednak k provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí, a jednak samotné tvorby marketingové strategie. Popsána je metoda SWOT analýzy, …víceAbstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy of winery Patra Kobylí. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic definitions as strategy, marketing strategy etc., and describes various methodical approaches for execution of analysis of external and internal environment and partly actual creation of marketing strategy. Described is method of SWOT analysis, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/skkyq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Jana Václavková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová