Bc. Lukáš Secký, DiS.

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro vinařskou firmu

Proposal of marketing strategy for winery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vinařské firmy PATRIA Kobylí, a. s.. Vlastní práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako strategie, marketingová strategie apod. a popisuje různé metodické přístupy, jednak k provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí, a jednak samotné tvorby marketingové strategie. Popsána je metoda SWOT analýzy, …více
Abstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy of winery Patra Kobylí. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic definitions as strategy, marketing strategy etc., and describes various methodical approaches for execution of analysis of external and internal environment and partly actual creation of marketing strategy. Described is method of SWOT analysis, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Jana Václavková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting