Marketingová strategie pro značku Zlaté. – Jana Kučerová
Jana Kučerová
Diplomová práce
Marketingová strategie pro značku Zlaté.
Marketing strategy of brand Zlaté
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová strategie značky Zlaté je zhodnotit nově formulovanou marketingovou strategii značky a následně na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnout budoucí aktivity, které tuto strategii posílí a upevní značku Zlaté na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá marketingem všeobecně, strategiemi, plánováním a aplikací marketingového plánu na jednotlivé …víceAbstract:
Goal of the thesis Marketing strategy of brand Zlate is to evaluate newly formulated marketing strategy of the brand and after that on the basis of own questionaire to suggest future brand activities that will strenghten Zlaté brand on the Czech and Slovak markets. Theoretical part deals with marketing in general, strategies and planning and applicatin of marketing plan to individual parts of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Klára Titlbachová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha