Jana Kučerová

Diplomová práce

Marketingová strategie pro značku Zlaté.

Marketing strategy of brand Zlaté
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová strategie značky Zlaté je zhodnotit nově formulovanou marketingovou strategii značky a následně na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnout budoucí aktivity, které tuto strategii posílí a upevní značku Zlaté na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá marketingem všeobecně, strategiemi, plánováním a aplikací marketingového plánu na jednotlivé …více
Abstract:
Goal of the thesis Marketing strategy of brand Zlate is to evaluate newly formulated marketing strategy of the brand and after that on the basis of own questionaire to suggest future brand activities that will strenghten Zlaté brand on the Czech and Slovak markets. Theoretical part deals with marketing in general, strategies and planning and applicatin of marketing plan to individual parts of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Klára Titlbachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24357

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod