Vliv snížených intelektových schopností na dětský výtvarný projev – Martina ČAPKOVÁ
Martina ČAPKOVÁ
Diplomová práce
Vliv snížených intelektových schopností na dětský výtvarný projev
The influence of reduced intellectual abilities on child´s art expression.
Anotace:
Tématem diplomové práce je zkoumání dětské kresby a malby u žáků prvních ročníků základní školy a u žáků prvních ročníků základní školy praktické. Zkoumání probíhá na základě srovnání dvou testů, testu Kresba lidské postavy, který je zaměřen na zkoumání mentální úrovně žáků, a Testu výtvarných schopností, který měří výtvarné a tvůrčí schopnosti žáků. Cílem diplomové práce je dokázat, že snížený intelekt …víceAbstract:
The theme of the thesis is to explore children's drawings and paintings by first-year pupils of primary school pupils and first year of primary school practice. The examination is based on a comparison of two tests, human figure drawing test, which focuses on examining the level of pupils' mental and visual skills Test, which measures the artistic and creative abilities of students. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012
Zveřejnit od: 27. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAPKOVÁ, Martina. Vliv snížených intelektových schopností na dětský výtvarný projev. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva