Jana Špatenková
Bakalářská práce
Výběr obchodního zástupce
the selection of a sales representative
Anotace:
Ve své práci se budu nejprve zabývat právními předpoklady obchodního zastoupení, poté samotnou smlouvou o obchodním zastoupení, kterou upravuje obchodní zákoník.Ve třetí kapitole se budu věnovat specifickému segmentu trhu, který se týká činnosti obchodních zástupců a to pojišťovnictví.Poslední kapitola bude popisovat konkrétní proces výběru obchodního zástupce metodou Assessment Centrum.Výběr obchodního …víceAbstract:
Ve své práci se budu nejprve zabývat právními předpoklady obchodního zastoupení, poté samotnou smlouvou o obchodním zastoupení, kterou upravuje obchodní zákoník.Ve třetí kapitole se budu věnovat specifickému segmentu trhu, který se týká činnosti obchodních zástupců a to pojišťovnictví.Poslední kapitola bude popisovat konkrétní proces výběru obchodního zástupce metodou Assessment Centrum.Výběr obchodního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2009
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Filip Saidl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11988
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Problematika provádění zápočtů v rámci obchodního styku ve světle insolvenčního zákona
Natálie Kreislová -
Legislativní a ekonomický rámec akvizic a fúzí
Radka DUDOVÁ -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Statistical analysis of sales of a selected company
Zsolt Szabo -
Elements of a sales contract
Ekow Bryan Awuku-Asare -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz