Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5 – Kateřina Kepková
Kateřina Kepková
Master's thesis
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
The Specifics of the Market Environment of the Rally Sport and the Marketing and Sales Strategy of the Product ŠKODA Fabia R5
Anotácia:
Diplomová práce identifikuje faktory, které ovlivňují prodejnost rally vozů, konkrétně vozu ŠKODA Fabia R5, a navrhuje marketingovou a prodejní strategii pro další fáze životního cyklu produktu Fabia R5. Použitými výzkumnými metodami jsou analýza, komparace a dotazníkové šetření. V první kapitole práce je představeno prostředí rally sportu a firmy ŠKODA Auto. Druhá kapitola se věnuje situační analýze …viacAbstract:
The Diploma Thesis identifies the factors that affect the sales of the rally cars specifically the ŠKODA Fabia R5 and proposes a marketing and sales strategy for the next stages of the Fabia R5 life cycle. Used research methods are analysis, comparison and questionnaire survey. The first chapter of the work presents the environment of the rally sport and ŠKODA Auto company. The second chapter deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71610
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Šárka Králová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71610
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia
Eduard Trnka