The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains – Anna Gluško
Anna Gluško
Master's thesis
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
Dopad ESG reportingu na transparentnost a odpovědnost dodavatelských řetězců ve fast fashion
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav praktik ESG reportingu vybraných fast fashion značek, zaměřující se zejména na transparentnost hodnotového řetězce prostřednictvím Směrnice EU Corporate Sustainability Due Diligence Directive (CS3D) a Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). Práce je rozdělena do dvou základních částí – rešerše literatury a hlavního výzkumu. …viacAbstract:
The main aim of this master’s thesis is to evaluate the current state of ESG reporting practices of selected fast fashion brands, focusing on value chain transparency through the lens of the EU’s Corporate Sustainability Due Diligence Directive (CS3D) and Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). The thesis is divided into two core parts - the literature review and the main research. The …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: Daniel Houska
- Oponent: Lucie Andreisová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
Nela Votápková -
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Nikola Režňáková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková