Vyvíjí se prodeje nových osobních automobilů procyklicky? Analýza determinant korporátní a retailové poptávky v ČR a SR – Dominika Brožová
Dominika Brožová
Master's thesis
Vyvíjí se prodeje nových osobních automobilů procyklicky? Analýza determinant korporátní a retailové poptávky v ČR a SR
Do the sales of new passanger vehicles develop procyclically?
Abstract:
Práce se zaměřuje na procyklický vztah tržního vývoje agregovaných prodejů nových osobních automobilů v České a Slovenské republice a následné hodnocení vlivu makroekonomických veličin v období od prvního čtvrtletí 2005 až k třetímu čtvrtletí 2015. Celkem jsou odhadnuty čtyři různé modely vícenásobné lineární regrese prodejů vozidel, v případě ČR je umožněn i odhad pro rozdílné sektory domácností a …moreAbstract:
The thesis is focused on verifying the pro-cyclical relationship of sales of new passenger cars in the Czech Republic and Slovakia and the subsequent evaluation of the impact of macroeconomic variables in the period from the first quarter of 2005 to the third quarter of 2015. In total, there are four different models estimated of multiple linear regressions of car sales, where for the Czech R. the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48888
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2016
- Supervisor: Lukáš Kovanda
- Reader: Helena Chytilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽOVÁ, Dominika. \textit{Vyvíjí se prodeje nových osobních automobilů procyklicky? Analýza determinant korporátní a~retailové poptávky v~ČR a~SR}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jqaers/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Theses on a related topic
-
Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality
Jiří Novák -
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Robert Almássy -
Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013
Tereza Vavrušková -
Výzkum úspěšného prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008 - 2013
Martina Horňaková -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Perspektivy rozvoje prodeje osobních automobilů B2B zákazníkům
Lucie Horáková -
Zhodnocení závislosti prodeje osobních vozů na ekonomickém vývoji regionů
Dominik Kolbaba -
Specifické problémy prodeje a problémy řízení zásob u prodejců osobních automobilů
Michal Stehlík