Využití počítačových her při výuce české historie – Michal KONRÁD
Michal KONRÁD
Bachelor's thesis
Využití počítačových her při výuce české historie
Use of computer games in teaching Czech history
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití počítačových her jako efektivního nástroje ve výuce české historie, se specifickým zaměřením na hru Crusader Kings 2. Teoretická část práce se zabývá obecnou problematikou implementace počítačových her do výukového procesu, včetně hodnocení jejich vhodnosti a účinnosti pro výuku dějepisu. Praktická část práce představuje pilotní modifikaci hry Crusader …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the possibilities of using computer games as an effective tool in teaching Czech history, with a specific focus on the game Crusader Kings 2. The theoretical part of the thesis deals with the general issue of implementing computer games into the teaching process, including the evaluation of their suitability and effectiveness for teaching history. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Fišer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONRÁD, Michal. Využití počítačových her při výuce české historie. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Informatika pro vzdělávání / INF HI pv
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Počítačové hry coby ovlivňující faktor pro zlepšení technické a informační gramotnosti u dětí
Jan Khýr -
Strategické hry ve vzdělávání
Barbora GAĎOURKOVÁ -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Návrh interaktivní příběhové hry jako nástroje pro prevenci kyberšikany a rizikového chování v online prostředí
Lucie Kurdiovská -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková