Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika – Bc. Eva KOLÁŘOVÁ
Bc. Eva KOLÁŘOVÁ
Master's thesis
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Analysis of the Compliance of the Declared Level of German Textbooks for Secondary Schools With the Common European Framework of Reference for Languages in Terms of Lexis
Abstract:
Cílem diplomové práce je ukázat, zda učebnice německého jazyka obsahují slovní zásobu, která je adekvátní pro žáky druhého stupně základních škol a zda jsou v souladu se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky. Úvodní teoretická stať obsahuje informace o rozsahu a tematickém zaměření slovní zásoby na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a poukazuje na změny v …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to show, whether the German language coursebooks contain vocabulary which is adequate for primary school pupils and whether they follow the Common European Framework of Reference for Languages. The introductory theoretical part contains information about the range and thematic focus of the A1 vocabulary according to the Common European Framework of Reference for Languages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘOVÁ, Eva. \textit{Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jqhvnf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘOVÁ, Eva. Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Degree in teaching at lower secondary schools / AJsn-NJsn-SZsn
Theses on a related topic
-
Řečová etiketa v českých učebnicových souborech ruského jazyka pro základní školy
Viola Daňhelová -
Literární texty v učebnicích ruského jazyka pro ZŠ (analýza vybraných učebnic)
Karolína Petrová -
Terminologie tématu rozmnožování organismů v učebnicích přírodovědy pro 4. a 5. ročník základní školy
Kateřina Radana DRBALOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Německý jazyk jako předpoklad úspěchu při výběrovém řízení
Tereza Šárovcová -
Nemecký jazyk ako predpoklad uplatnenia sa na českom trhu práce
Kristína Kubrická -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights