Tranzitní program z pohledu rodičů – Bc. Barbora Chalupníková
Bc. Barbora Chalupníková
Diplomová práce
Tranzitní program z pohledu rodičů
The transit program from the parent's perspective
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tranzitním programem z pohledu rodičů. Teoretická část vymezuje zdravotní postižení, mentální postižení, zabývá se rodinou s dítětem s postižením, funkcí rodiny, vztahem rodičů k dítěti s postižením, obdobím dospívání u osob s mentálním postižením, partnerskými vztahy rodičů dítěte s postižením, syndromem prázdného hnízda. Dále charakterizuje podporu v oblasti předprofesní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the transit program from the parents perspective. The theoretical part defines the disability, the mental disability, a family with a child with a disability, family functions, the relationship of parents to children with disabilities, the coming of age for persons with mental disabilities, partner relationships of parents of a child with a disability, empty nest syndrome …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ab94s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Victoria Shmidt, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Předprofesní a profesní orientace žáků s LMP
Jana Brákorová -
Předprofesní příprava, profesní příprava a volba životní dráhy osob s mozkovou obrnou ve Francii
Martina Štěpánková -
Samostatné vaření dospělých osob s mentálním postižením jako podpora při přechodu do chráněného bydlení
Magda Betlachová -
Procesuální schéma jako podpora pro žáky s poruchou autistického spektra při nácviku sebeobslužných dovedností
Klára Večeřová -
Podpora absolventů praktických škol při pracovním uplatnění v regionu Žďár nad Sázavou
Lenka Pokorná -
Předprofesní a profesní orientace žáků s LMP
Jana Brákorová -
Profesní orientace a předprofesní příprava žáků se zdravotním postižením – analýza zjištění z prostředí švédských škol
Ivana Márová