Veronika KŮTKOVÁ

Diplomová práce

Prekoncepce a miskoncepce žáků v přírodovědných předmětech na 1. stupni ZŠ

Preconceptions and misconceptions of pupils in science subjects at primary school
Anotace:
Cílem práce je nastínit problémy v učivu a učení o přírodě v primární škole. Skládá se z části teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie týkající se konstruktivistického pojetí výuky, učitelova pojetí výuky a dětských pojetí učiva. Nejprve se zabývá psychogenezí jedince, dále jsou popsány termíny označující dětská pojetí a vysvětleny způsoby odhalování a řešení …více
Abstract:
The aim of this thesis is to outline problems that may occur during child's learning process in primary education. Problems occurring while learning about nature and environmental issues are particularly discussed. The thesis is divided into two parts: a theoretical and a practical part. In the theoretical part, basic terminology regarding the constructivist approach to teaching, teacher's approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŮTKOVÁ, Veronika. Prekoncepce a miskoncepce žáků v přírodovědných předmětech na 1. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta