Inkluzivní vzdělávání na druhém stupni základních škol a na středních školách z pohledu žitých zkušeností žáků s tělesným postižením a jejich rodičů – Mgr. Dagmar SEDLÁČKOVÁ
Mgr. Dagmar SEDLÁČKOVÁ
Doctoral thesis
Inkluzivní vzdělávání na druhém stupni základních škol a na středních školách z pohledu žitých zkušeností žáků s tělesným postižením a jejich rodičů
Inclusive education at lower and higher secondary schools from the perspective of lived experience of learners with physical disability and their parents
Abstract:
Práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků s tělesným postižením (TP). Práce je rozčleněna do dvou částí. První část vytváří teoretický rámec výzkumného šetření tím, že poskytuje základní informace týkající se problematiky inkluzivního vzdělávání žáků s TP, dále vymezuje pojem omezení hybnosti a tělesné postižení s vybranými příklady souvisejícími se zaměřením výzkumu a představuje problematiku rodin …moreAbstract:
This study deals with inclusive education of pupils with physical disabilities (PD). The work is divided into two parts. The first part creates a theoretical framework of research by providing basic information on the issue of inclusive education of pupils with PD, further defines the concept of limited mobility and physical disability with selected examples related to the research and presents the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČKOVÁ, Dagmar. \textit{Inkluzivní vzdělávání na druhém stupni základních škol a na středních školách z pohledu žitých zkušeností žáků s tělesným postižením a jejich rodičů}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/jqq4hl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEDLÁČKOVÁ, Dagmar. Inkluzivní vzdělávání na druhém stupni základních škol a na středních školách z pohledu žitých zkušeností žáků s tělesným postižením a jejich rodičů. Olomouc, 2022. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Využití Bazální stimulace u pacientů s traumatickým poranění mozku z pohledu ergoterapeuta.
Stefanie MÜLLEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights