Možnosti využití canisterapie a její vliv na děti předškolního věku – Bc. Jitka Brandejsová
Bc. Jitka Brandejsová
Bachelor's thesis
Možnosti využití canisterapie a její vliv na děti předškolního věku
Possibilities to use the canistherapy and its influence on children in pre-school age
Abstract:
Bakalářská práce „Možnosti využití canisterapie a její vliv na děti předškolního věku“ se zabývá uplatněním canisterapie a jejími aktivitami, které pozitivně působí na děti v mateřských školách. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na význam canisterpaie, její využití v praxi, terminologii. Výzkum byl proveden formou rozhovorů s respondenty, kteří …moreAbstract:
The Bachelor thesis called „Possibilities to use the canistherapy and its influence on children in pre-school age“ is focused on the use of canistherapy and its activities, which have positive influence on children from nursery school. The study consist of two parts – theoretical and practical. The theoretical part is applied to canistherapy, its meaning and practical use, terminology. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/raiiu/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2012
- Supervisor: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Talent development v podnikové praxi
Šárka Martínková -
The influence of sport and physical activities on youth development within the context of developing countries (The Kids League, Uganda)
Simona ŠAFAŘÍKOVÁ -
Analýza Night Light Development Indexu v Etiopii se zaměřením na působnost neziskových organizací v zemi
Martin Křeček -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Storytelling in preschool EFL classes
Monika Procházková