Eva Pérková

Master's thesis

Internetový marketing živnostníka

Internet marketing of a tradesman
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on Internet marketing of a tradesman. The theoretical part consisting of the first four chapters introduces Internet marketing and its tools, provides details about search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM) and Google Analytics - tool used to analyze website traffic. The final chapter focuses on Internet marketing of Mr. Škoch, a roofer from Lubná. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2016
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Ivana Topolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48447