Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia – Bc. Lucia Szabóová
Bc. Lucia Szabóová
Diplomová práce
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Political marketing of the winners and losers - international comparison
Abstract:
The aim of the Master´s dissertation is to evaluate the role of political marketing in the practices of selected political parties, i.e. OĽANO, SMER-SD, focusing on the election campaigns in the elections to the National Council of the Slovak Republic in 2020. The thesis focuses on the individual campaigns of the selected political parties, communication, financing and possible similarities and differences …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť úlohu politického marketingu v praxi vybraných politických strán, t.j. OĽANO, SMER-SD so zameraním sa na volebné kampane vo voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky v roku 2020. V práci sa zameriava na jednotlivé kampane vybraných politických strán, komunikáciu, financovanie a prípadné zhody a rozdiely vo vedení kampaní, alebo oslovovaní svojich voličov. Taktiež …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/t2tmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2023
- Vedoucí: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
- Oponent: M.A. Jozef Ftorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZABÓOVÁ, Lucia. \textit{Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/jr2htv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní a diplomatická studia / Mezinárodní a diplomatická studia
Práce na příbuzné téma
-
Prostorová diferenciace výsledků politické strany Kotlebovci - Ľudová strana Naše Slovensko v parlamentních volbách v letech 2016 a 2020
Jana SKALÁKOVÁ -
Krajské volby 2000-2020
Karolína BLAŽKOVÁ -
Krajské volby 2000-2020
Evžen POTOPALSKÝ -
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
Michal Gombarčík -
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
Adéla Kolouchová -
Krajské volby v České republice (2000-2020)
Denisa Doležalová -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská