Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity – Bc. Anna Kundrátová
Bc. Anna Kundrátová
Bakalářská práce
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
The Project Choosen Marketing Communication Activities
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší originální projektové zadání cukrářského portfolia a diskutuje možnosti využití daného portfolia propagačních produktů v mixu nástrojů marketingové komunikace. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska s důrazem na roli gastronomie v marketingové komunikaci. Druhá část práce se zabývá konkrétním příkladem originálního návrhu a praktické realizace fiktivní reklamní …víceAbstract:
This bachelor's degree thesis deals with an original project assignment of a confectionery portfolio. It proposes the ways of employing such portfolio of promotional products within a mix of marketing communication tools. In the first part of the thesis, we provide a theoretical overview of the problem with an emphasis on the role of gastronomy in the marketing communication. The second part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lxp2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov