Bc. Anna Kundrátová

Bakalářská práce

Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity

The Project Choosen Marketing Communication Activities
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší originální projektové zadání cukrářského portfolia a diskutuje možnosti využití daného portfolia propagačních produktů v mixu nástrojů marketingové komunikace. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska s důrazem na roli gastronomie v marketingové komunikaci. Druhá část práce se zabývá konkrétním příkladem originálního návrhu a praktické realizace fiktivní reklamní …více
Abstract:
This bachelor's degree thesis deals with an original project assignment of a confectionery portfolio. It proposes the ways of employing such portfolio of promotional products within a mix of marketing communication tools. In the first part of the thesis, we provide a theoretical overview of the problem with an emphasis on the role of gastronomy in the marketing communication. The second part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní