Dívka s Downovým syndromem, případová studie – Bc. Eva Vojtková
Bc. Eva Vojtková
Bachelor's thesis
Dívka s Downovým syndromem, případová studie
Girl with Down syndrome, case study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá dívkou, která ma diagnózu Downův syndrom se středně těžkým mentálním postižením. Dívka se doposud vzdělává v základní škole běžného typu. Práce popisuje, jaký vliv má na dítě se středně těžkým mentálním postižením běžná základní škola.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on a girl suffering from Down Syndrome and moderate mental disease. This girl has been studying at a regular school. The thesis investigates how much the regular educational institution has influenced a child with mental disease.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oa6q8/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová