Bc. Nicole Kratochvílová
Bachelor's thesis
Podniková komunikace ve službách
Business communication in services
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje podnikové komunikaci ve službách. Jejím cílem je analyzovat současný stav komunikace se zákazníky dvou vybraných podniků, které se zaměřují na poskytování služeb, a následně formulovat návrhy na zlepšení tohoto procesu. Na základě hlavního cíle jsem formulovala výzkumné otázky, které ve své práci zodpovím. Samotný výzkum se opírá o řízené rozhovory vedené s vybranými respondenty …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the business communication in services. Its aim is to analyse the current condition of the communication with customers in two selected companies that are aimed at providing services, and then to formulate some proposals for this process improvement. On the basis of the main aim, research questions were formulated which will be answered in the thesis. The research itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/iszqn/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: PhDr. Romana Kratochvílová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
The Secrets of Communication
Darya Nenakhova -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita