Analýza českých youtube kanálů se zaměřením na děti do 15 let – Eliška WOLFFOVÁ
Eliška WOLFFOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza českých youtube kanálů se zaměřením na děti do 15 let
Analysis of czech youtube channels with focus on children up to 15 years
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje YouTube kanály, kteří se specializují na tvorbu do 15 let. Teoretická část se zaměřuje na platformu YouTube a problematiku influencerství a reklam, které s ní souvisí a také analyzuje tvorbu pro děti do 15 let. Praktická část se zaměřuje na zmapování preferencí u žáků na druhém stupni a nižších gymnáziích. Konkrétně co na této platformě nejčastěji vyhledávají, koho a co …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on YouTube channels who specialize in under-15s. The theoretical part focuses on the YouTube platform and the issue of influencers and ads related to it and also analyses the creation for children under 15. The practical part focuses on mapping the preferences of pupils in upper secondary and lower secondary schools. Specifically, what they most often search for on this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WOLFFOVÁ, Eliška. Analýza českých youtube kanálů se zaměřením na děti do 15 let. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Czech language and literature: teaching focus maior / ČJLma-PREVmi
Práce na příbuzné téma
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu
Šimon Vojta -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová
Názov
Vložil
Vložené
Práva