Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace – Mgr. Pavla Olbrzymková
Mgr. Pavla Olbrzymková
Bakalářská práce
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Copywriting in the Online Insurance Industry as a Key Part of Promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá textovou komunikací v oblasti pojišťovnictví. Porovnává textaci produktu "pojištění majetku online" u vybraných čtyř českých pojišťoven. Zkoumá, jestli úroveň srozumitelnosti textů ovlivňuje uživatelskou zkušenost potenciálních klientů pojišťoven a jejich nákupní rozhodovací proces v online prostředí. V souvislosti s úrovní srozumitelnosti je sledován i vliv textů na důvěryhodnost …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with text communication in the insurance industry. It compares the texting of the product "online property insurance" in four selected Czech insurance companies and investigates whether the level of text clarity influences the user experience of potential clients of insurance companies and their purchasing decision-making process in the online environment. The influence of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Olbrzymková, Pavla. Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání majetkového pojištění u vybraných pojišťoven v ČR s ohledem na online sjednání
Lenka Elena Pecková -
Porovnání srovnávačů pojištění a online nabídky pojišťoven
Viktor Roškot -
Postavení online srovnávačů pojištění na českém pojistném trhu
Kristýna Hrabcová -
Online srovnávače v pojišťovnictví
Jakub Mašek -
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
Kvalita a srozumitelnost zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků
Milena Osipova -
Mezidruhová komunikace a rituál
Michal Záboj