Zlepšení kvality služeb prodeje - Mystery shopping – Marek Slavíček
Marek Slavíček
Bakalářská práce
Zlepšení kvality služeb prodeje - Mystery shopping
Improvement of sales services – Mystery Shopping
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat průběh Mystery shoppingu ve společnosti Auto Jarov a navrhnout, jakým směrem by měly být kontroly směřovány, pro ještě větší zefektivnění prodeje a k vylepšení jednání se zákazníkem, které povede k jeho maximální spokojenosti. Teoretická část se zabývá tématikou osobního prodeje, hodnocení zaměstnanců, na které plynule navazuje kapitola o Mystery shoppingu, který je …víceAbstract:
The main point of this bachelor thesis is description mystery shopping in Auto Jarov company and suggest how should be these controls leaded for more effective sales and improve the direct contact with customer, which gain more customer satisfaction. The theoretical part describes personal selling, evaluating of employees which is connected with mystery shopping, one of the control and evaluating instrument …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti
Klára Hájková -
Motivace a hodnocení zaměstnanců
Anna Sinkulová -
Analýza motivace a hodnocení zaměstnanců ve firmě Ostroj a. s.
Petra STANKEOVÁ -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping- zlepšení kvality poskytování služeb v pojišťovně.
Klára Volemanová -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva