Tomáš Huťťan
Bakalářská práce
Automobilový trh v České republice
Car market in the Czech republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vývoje tržních podílů prémiových značek na českém trhu ve srovnání s trhem evropským. Bakalářská práce je rozdělena na 3 kapitoly a několik podkapitol. První kapitola popisuje značku, její prvky a charakteristiku luxusní a prémiové značky. Druhá kapitola zahrnuje segmentaci, charakteristiku nediferencovaného, diferencovaného a koncentrovaného marketingu. Ve třetí …víceAbstract:
The goal of this paper is to evaluate market shares of premium brands on the czech market in compare with the european market. The paper is divided into three chapters. The first part describes brand, it's elements, characteristics of premium and luxury brand. The second part involves market segmentation, characteristic of undifferentiated, differentiated and concentrated marketing. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Výběr vhodného modelu automobilu ze segmentu prémiových značek na základě předem definovaných kritérií
Marek Heinrich -
Konfigurátor automobilu jako nástroj individualizace produktu
Michal Konárek -
Vnímání značek výrobců prémiových automobilů
Tomáš Paďour -
Konfigurátor automobilu jako nástroj individualizace produktu
Michal Konárek