Tomáš Huťťan

Bakalářská práce

Automobilový trh v České republice

Car market in the Czech republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení vývoje tržních podílů prémiových značek na českém trhu ve srovnání s trhem evropským. Bakalářská práce je rozdělena na 3 kapitoly a několik podkapitol. První kapitola popisuje značku, její prvky a charakteristiku luxusní a prémiové značky. Druhá kapitola zahrnuje segmentaci, charakteristiku nediferencovaného, diferencovaného a koncentrovaného marketingu. Ve třetí …více
Abstract:
The goal of this paper is to evaluate market shares of premium brands on the czech market in compare with the european market. The paper is divided into three chapters. The first part describes brand, it's elements, characteristics of premium and luxury brand. The second part involves market segmentation, characteristic of undifferentiated, differentiated and concentrated marketing. The last chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/64128

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod