Týmová práce v 21. století – Ing. Veronika Ladžonová
Ing. Veronika Ladžonová
Bachelor's thesis
Týmová práce v 21. století
Teamwork in the 21st century
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem týmové práce v 21. století. Týmová práce se může běžnému člověku zdát samozřejmostí a nehledal by žádná úskalí a problémy, kterými se podniky musí zabývat, aby sestavily dobře fungující pracovní tým. Význam a zaměření práce spočívá v objasnění vzniku týmové práce, jaké existují druhy týmu, dále také poukazuje na rozdíl mezi týmem a skupinou. Popisuje postupné fáze …viacAbstract:
This bachelor´s work is dealing with the topic of the team work in the 21st century. The team work can be taken for granted by a common man and he wouldn´t think about any troubles that firms must deal with to figure out a well-working team. The meaning and focus of this work is in clearing up the origin of team work, kinds of teams, furtheron, it is pointing out the difference between a team and a …viacKľúčové slová
vývojová stádia spolupráce kritické faktory sociální identifikace a sociální reprezentace efektivita týmu techniky týmové práce komunikace hodnocení motivace budování a vedení týmu. developing levels of cooperation critical factors social identification and social representation team effectivity techniques of team work communication evaluation motivation building up and team leading
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/b2j9l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Ingrid Matoušková, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Mgr. Joža Spurný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Experimental evidence of Cooperation in Social Dilemmas through Position Uncertainty
Martin Czmorik -
Sociální reprezentace sociálních pracovníků a psychologů vzhledem k traumatu ze smrti a k postupům práce s tímto traumatem u truchlících
Terezie Kovářová -
Sociální reprezentace intervence ve vztahu ke smrti a umírání seniorů v domovech pro seniory u zaměstnanců v domovech pro seniory z řad sociálních pracovníků, zdravotnického personálu a vedoucích pracovníků
Petra Skoupá -
Sociální reprezentace osob s islámským vyznáním u sociálních pracovníků, vedoucí pracovníků a psychologů
Kristýna Šmídová -
Sociální reprezentace využití příběhů a imaginace s prvky pohádek, mýtů a legend při práci s lidmi vyrovnávajícími se s traumatem
Zdeňka Veselá -
Sociální reprezentace vzájemné komunikace u sociálních pracovníků a romské mládeže
Veronika Košíková