Bc. Vendula Hrabinová

Diplomová práce

Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

Strategy Proposal for a Personal Brand Building in On-line Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie budování osobní značky se zaměřením na komunikační strategii. Práce analyzuje obsahovou stránku komunikace na platformách Instagram, TikTok a LinkedIn. Teoretická část je zaměřena na témata podnikání na volné noze, charakteristiku on-line marketingu a důvody, proč on-line marketing využívat pro budování osobní značky. V této části jsou vyzdviženy aktuální …více
Abstract:
The thesis deals with the design of the personal branding strategy with the focus on communication strategy. The thesis analyses the content side of communication on Instagram, TikTok and LinkedIn platforms. The theoretical part focuses on the topics of freelance business, the characteristics of on-line marketing and the reasons to use on-line marketing for personal branding. This part highlights the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrabinová, Vendula. Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace