Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu – Bc. Vendula Hrabinová
Bc. Vendula Hrabinová
Diplomová práce
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Strategy Proposal for a Personal Brand Building in On-line Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie budování osobní značky se zaměřením na komunikační strategii. Práce analyzuje obsahovou stránku komunikace na platformách Instagram, TikTok a LinkedIn. Teoretická část je zaměřena na témata podnikání na volné noze, charakteristiku on-line marketingu a důvody, proč on-line marketing využívat pro budování osobní značky. V této části jsou vyzdviženy aktuální …víceAbstract:
The thesis deals with the design of the personal branding strategy with the focus on communication strategy. The thesis analyses the content side of communication on Instagram, TikTok and LinkedIn platforms. The theoretical part focuses on the topics of freelance business, the characteristics of on-line marketing and the reasons to use on-line marketing for personal branding. This part highlights the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrabinová, Vendula. Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Využití on-line marketingu při budování firmy English Preschool and Primary School ABACUS
Karolína Bálek -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
Natálie Kubátová -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová