Bc. Vendula Hrabinová

Master's thesis

Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu

Strategy Proposal for a Personal Brand Building in On-line Marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie budování osobní značky se zaměřením na komunikační strategii. Práce analyzuje obsahovou stránku komunikace na platformách Instagram, TikTok a LinkedIn. Teoretická část je zaměřena na témata podnikání na volné noze, charakteristiku on-line marketingu a důvody, proč on-line marketing využívat pro budování osobní značky. V této části jsou vyzdviženy aktuální …more
Abstract:
The thesis deals with the design of the personal branding strategy with the focus on communication strategy. The thesis analyses the content side of communication on Instagram, TikTok and LinkedIn platforms. The theoretical part focuses on the topics of freelance business, the characteristics of on-line marketing and the reasons to use on-line marketing for personal branding. This part highlights the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hrabinová, Vendula. Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe