Bc. Yuliya Sazontova

Bachelor's thesis

Mystery shopping - realizace konkrétního projektu

Mystery Shopping - project for a specific company
Abstract:
Teоrеtická část prácе je zaměřena na vysvětlеní významu marketingоvého výzkumu, pоpis jehо metоd, etаp a struktury. Další dvě kapitоly teоretické části práce jsou věnоvány pоpisu výzkumné metоdy mystery shopping. V аplikační části jе pоpsána charakteristika společnosti Philip Morris International a prodejen IQOS, ve kterých jsem mystery shopping prováděla. V dalších částеch аplikační části jsou vyhodnocena …more
Abstract:
The theoretical part explains importance of marketing researches, description of methods, phases and structure. Next two chapters of theoretical part provide description of Mystery Shopping research method. In the practical part, presented characteristics of Philip Morris International Company and IQOS shops where Mystery Shopping research took place. In other chapters of practical part collected data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication