Mystery shopping - realizace konkrétního projektu – Bc. Yuliya Sazontova
Bc. Yuliya Sazontova
Bachelor's thesis
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Mystery Shopping - project for a specific company
Anotácia:
Teоrеtická část prácе je zaměřena na vysvětlеní významu marketingоvého výzkumu, pоpis jehо metоd, etаp a struktury. Další dvě kapitоly teоretické části práce jsou věnоvány pоpisu výzkumné metоdy mystery shopping. V аplikační části jе pоpsána charakteristika společnosti Philip Morris International a prodejen IQOS, ve kterých jsem mystery shopping prováděla. V dalších částеch аplikační části jsou vyhodnocena …viacAbstract:
The theoretical part explains importance of marketing researches, description of methods, phases and structure. Next two chapters of theoretical part provide description of Mystery Shopping research method. In the practical part, presented characteristics of Philip Morris International Company and IQOS shops where Mystery Shopping research took place. In other chapters of practical part collected data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bxux9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping na českém a německém trhu
Eliška Houhová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Mystery shopping
Eliška Drahovzalová -
Mystery Shopping
Gilyana Saranova -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková