Mystery shopping - realizace konkrétního projektu – Bc. Yuliya Sazontova
Bc. Yuliya Sazontova
Bachelor's thesis
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Mystery Shopping - project for a specific company
Abstract:
Teоrеtická část prácе je zaměřena na vysvětlеní významu marketingоvého výzkumu, pоpis jehо metоd, etаp a struktury. Další dvě kapitоly teоretické části práce jsou věnоvány pоpisu výzkumné metоdy mystery shopping. V аplikační části jе pоpsána charakteristika společnosti Philip Morris International a prodejen IQOS, ve kterých jsem mystery shopping prováděla. V dalších částеch аplikační části jsou vyhodnocena …moreAbstract:
The theoretical part explains importance of marketing researches, description of methods, phases and structure. Next two chapters of theoretical part provide description of Mystery Shopping research method. In the practical part, presented characteristics of Philip Morris International Company and IQOS shops where Mystery Shopping research took place. In other chapters of practical part collected data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bxux9/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping na českém a německém trhu
Eliška Houhová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Mystery shopping
Eliška Drahovzalová -
Mystery Shopping
Gilyana Saranova -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková