Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie – Bc. Martina Horníčková
Bc. Martina Horníčková
Master's thesis
Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie
Designing a service for information literacy lecturers with Human centred design toolkit - case study
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití souboru nástrojů Human Centred Design. V praktické části představuje použití této metody v praxi při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání a knihovníky. Vychází z týmové práce na projektu řešeném v rámci praktického předmětu Aplikační seminář v akademickém roce 2014/2015. V teoretické části se zabývá oborem designu služeb, jeho vymezením, historií …moreAbstract:
Diploma thesis focuses on the use of Human centred design toolkit. Real example of designing a service for information literacy lecturers according to this toolkit is presented in practical part of the thesis. The base for this part were outputs of teamwork for the purpose of Aplikační seminář course during academic year 2014/2015. This part presents a case study. Service design as a field of study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f1mas/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: M.Sc. Adam Hazdra
- Reader: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORNÍČKOVÁ, Martina. \textit{Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jt1khi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
ICT ve vzdělávacím obsahu lekcí informačního vzdělávání ve městských knihovnách
Radim Chalupník -
Koncepce informačního vzdělávání prvního stupně základní školy na příkladu ZŠ Křídlovická
Pavla Macháčková -
Návrh a aplikace vzdělávacích lekcí finanční gramotnosti v rámci informačního vzdělávání uživatelů v Knihovně Kroměřížska – přísp. org.
Kamila Brablíková -
Inkluzivní přístup k informačnímu vzdělávání v neformálním prostředí
David Kudrna -
Návrh příručky pro dětské knihovníky městských knihoven, zaměřené na informační vzdělávání dětí 1. stupně základních škol
Vendula Bednářová -
Návrh informačního vzdělávání chovatelů psů a koček s využitím challenge based learning
Linda Dufková -
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ