Využití přírodovědných komiksů v hodinách prvouky a přírodovědy z pohledu učitelů i žáků 1. stupně ZŠ – Michal Svoboda
Michal Svoboda
Diplomová práce
Využití přírodovědných komiksů v hodinách prvouky a přírodovědy z pohledu učitelů i žáků 1. stupně ZŠ
The Usage of Science Comics in Science Lessons from the Perspective of Primary Education Teachers and Pupils
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak učitelé a žáci pohlíží na využití přírodovědného komiksu v hodinách prvouky a přírodovědy. Teoretická část práce má za cíl představit teoretická východiska přírodovědného vzdělávání na 1. Stupni základní školy, shrnout poznatky o koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání a popsat metodu práce s komiksem. Empirická část práce je zpracována v kvalitativním designu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how teachers and pupils view the usege of science comics in lessons. The theoretical part of the thesis aims to introduce the theoretical foundations of science education at primary school, to summarize the knowledge about the concept of inquiry-based science education and to describe the method of working with comics. The empirical part of the thesis presents a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Michal. \textit{Využití přírodovědných komiksů v hodinách prvouky a přírodovědy z pohledu učitelů i žáků 1. stupně ZŠ}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jt2gvk/.
Jak správně citovat práci
Svoboda, Michal. Využití přírodovědných komiksů v hodinách prvouky a přírodovědy z pohledu učitelů i žáků 1. stupně ZŠ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Badatelsky orientovaná výuka v zeměpisu na základní škole s přesahem do osobní zkušenosti žáka
Petr Schovanec -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Michaela HANOVÁ -
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová