Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj – Darya Shaldyrvan
Darya Shaldyrvan
Master's thesis
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Brand audit of Excelent as a tool for improving brand strategy
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současného postavení značky Excelent na trhu prostřednictvím brand auditu. Brand audit je proveden na základě analýzy prvků vybrané značky, její identity, marketingového mixu a vlastního kvantitativního výzkumu se zaměřením na generaci Z. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem značka, s ní související pojmy …viacAbstract:
The goal of this master's thesis is to evaluate the current positioning of the brand Excelent by conducting brand audit. Brand audit is based on the analysis of the brand elements, its identity, marketing mix and quantitative research that is focused on Generation Z. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on defining brand and related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71973
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management vybrané značky
Kateřina Csiriková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital