Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků – Kristýna KÁROVÁ
Kristýna KÁROVÁ
Bachelor's thesis
Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků
The influence of the healthy food brand on customers buying behaviour
Anotácia:
Obsahová strategie má zásadní dopad na nákupní rozhodování zákazníků a pomáhá značkám dosáhnout propojení s cílovou skupinou a zvyšuje zapojení zákazníků prostřednictvím interakcí s obsahem. Význam značek zdravé výživy roste s rostoucím povědomí o zdravém stravování a zdravém životním stylu. Cílem práce je na základě faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování zákazníků značek zdravé výživy Vilgain …viacAbstract:
Content strategy has a major impact on customer purchasing decisions, helping brands to connect with their target audience and increase customer engagement through content interactions. The importance of healthy food brands is growing with the growing awareness of healthy eating and a healthy lifestyle. The aim of the work is to propose a basic content communication strategy based on the factors that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÁROVÁ, Kristýna. \textit{Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jt7njb/.
Jak správně citovat práci
KÁROVÁ, Kristýna. Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na nákupní rozhodování spotřebitelů
Daniel Axmann -
Marketingová strategie podniku se zdravou výživou
Anna-Kateřina Bartoňková -
Návrh strategie pro prodejnu zdravé výživy
Martin Beňo -
Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Aktin
Lucie Jírů -
Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy
Karolína Pyšnová -
Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy
Iveta Miturová -
Marketingová strategie vstupu na mezinárodní trhy pro firmu v oblasti zdravé výživy
Kristýna Pořízková -
Návrh strategie firmy TOPNATUR pro vstup na nizozemský trh
Evelina Lošanová