Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu – Bc. Daniela BARTÁKOVÁ
Bc. Daniela BARTÁKOVÁ
Diplomová práce
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Learning strategies of university students while learning from text and images
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na strategie a techniky vysokoškolských studentů, s důrazem na jejich schopnost metakognice a autoregulace učení. Práce zkoumá, jak tyto dovednosti ovlivňují postoj a přístup studentů k učení. Výzkum se dále zabývá analýzou oblastí kognitivního procesu, motivace, behaviorálního chování a kontextu učení jednotlivých studentů a jak se tyto faktory promítají do jejich …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the strategies and techniques employed by university students, with an emphasis on their metacognitive and self-regulated learning abilities. The study explores how these skills influence students' attitudes and approaches to learning. Additionally, the research analyzes the cognitive, motivational, behavioral, and contextual aspects of individual students' learning …víceKlíčová slova
strategie učení metakognice postoj k učení motivace edukace autoregulace učení učení paměť
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTÁKOVÁ, Daniela. Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie pro SŠ - Tělesná výchova pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka
Tereza Horáková -
Autoregulace učení u studentů střední školy
Markéta Šírerová -
Strategie a techniky učení vysokoškolských studentů
Martina Kršáková -
Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků
Karla Hrbáčková -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Postoj veřejnosti k dospělým lidem se specifickými poruchami učení
Alena GREGOROVÁ