Martin GÁLIK
Bakalářská práce
Komplexný vesmír
Complex universe
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje popisu přípravy a průběhu práce při tvorbě animovaného filmu. Jedná se o krátký autorský animovaný film. Ten je vytvoren v počítači metodou 3D animace. Práce se věnuje inspiračním zdrojům, řešení stavby příběhu, výtvarnému řešení, technologii animace a postprodukce. Součástí práce je také technický scénář. Animovaný film je přiložen na datovém nosiči.Abstract:
Bachelor?s thesis deals with arrangement and making the animated movie. The computer animated movie is made in 3D animation software. You can read about inspirational sources, making the storyboard, art-designing, technology of animation and postproduction. The part of bachelor?s thesis is also the storyboard. The animated movie is on the compact disc.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Identifikátor:
18864
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÁLIK, Martin. Komplexný vesmír. Zlín, 2011. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
3D animace zasazená do reálného prostředí
Tomáš Kácel -
Laboratoř - Mám pár nezodpovězených otázek. Projekt je výzkumem napříč obory, vztahy, systémy. Předpokládá se využití aktuálních technologických možností například v animaci, 3D, After Effects, audio video projekce. Výstupem je objekt, instalace v multimédiích.
Lenka TYRPEKLOVÁ -
Extending Mol* Application with Advanced Rendering Techniques
Áron Samuel Kovács -
Rendering Molecular Surfaces Using Signed Distance Functions
Daniel Klepáč -
Text Rendering in 3D using WebGPU
Zdenka Valkučáková -
Synthetic dataset rendering of 3D scans for robust 6D bin pose estimation
Peter Kravár -
Rendering of non-equivalent 19th-century tsarist Russia vocabulary in the Chinese translation of I.S. Turgenev’s “Fathers and Sons”
Daria Soboleva -
Volume Rendering for Medical Data
Kristián Gutič