Filip Vojáček
Bakalářská práce
Digitální komunikace se zákazníky
Digital communication with customers
Anotace:
Vojáček, F. Digitální komunikace se zákazníky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení digitální komunikaci firmy LightBusters. Na základě výsledků analýzy budou navržena opatření vedoucí k jejímu zefektivnění. Cílem práce je doporučit nejvhodnější komunikační mix v on-line prostoru. V literární rešerši byly nastíněny základy marketingu …víceAbstract:
Vojáček, F. Digital communication with customers. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019This theses aims to assess digital communication of LightBusters company. On the basis of research and analysis, arrangements to improve the efficiency of digital communication will be suggested. The aim of the thesis is to find the most appropriate promotional mix in on-line space. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek