Bc. Petra Švehlová

Master's thesis

Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

Project of Increasing Competitiveness of E-shop www.promodarky.cz
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu s reklamními předměty www.promodarky.cz. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti, konkurence, budování značky, marketingového výzkumu a internetového prodeje. Praktickou část tvoří analytická a projektová část …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to develop a project to increase the competitiveness of the e-shop with promotional items www.promodarky.cz. The diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts of competitiveness, competition, brand building, marketing research and Internet sales. The practical part consists of an analytical and project …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švehlová, Petra. Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management