The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision – Nicole Procházková
Nicole Procházková
Bakalářská práce
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Abstract:
This dissertation aims to explore the impact of volume, tempo and fit of in store music, and colours, mannequins and ligting used in shop window, on consumer's decision to buy an apparel product. Students from the Czech and British Universities were chosen as a population for this study. The research was conducted on the base of the online questionnaires, and distributed to students of aforementioned …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vliv elementů atmosféry prodeje (konkrétně hlasitosti, tempa a vhodnosti zvolené hudby) a vizuální obchodní politiky (barev, osvětlení a figurín ve výlohách) na nákupní chování zákazníka. Vzorek pro tento projekt byl tvořen studenty bakalářských a magisterských programů z českých a britských univerzit. Výzkum byl proveden na základě online dotazníků rozesílaných …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Nicole. \textit{The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ju822a/.
Jak správně citovat práci
Procházková, Nicole. The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Anastasia Kurenkova -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Nákupní atmosféra konkrétní obchodní jednotky
Veronika Mozolíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Zuzana Olivová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Analýza postojů spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodě
Lubor Plašil -
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Jiří PETR
Název
Vložil
Vloženo
Práva