Source credibility a její faktory ovlivňující důvěru spotřebitele vůči influencerům – Martin Čarek
Martin Čarek
Diplomová práce
Source credibility a její faktory ovlivňující důvěru spotřebitele vůči influencerům
Source credibility and its factors influencing consumer trust in influencers
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat a analyzovat faktory, které ovlivňují dů-věru spotřebitele vůči influencerům, a prozkoumat, jak koncept source credibi-lity přispívá k porozumění těchto faktorů. V rámci práce byly aplikovány teore-tické koncepty z výzkumů Ohaniana (1990) a Munnukka et al. (2016), kon-krétně odbornost, atraktivita, důvěryhodnost a podobnost, za účelem zjištění, který typ influencera …víceAbstract:
The aim of the thesis is to identify and analyse the factors that influence consumer trust towards influencers and to explore how the concept of source credibi-lity contributes to the understanding of these factors. The theoretical concepts from the research of Ohanian (1990) and Munnukk et al. (2016), specifically expertise, attractiveness, credibility and similarity, were applied in the thesis to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Význam emoční inteligence z hlediska řízení lidských zdrojů
Denisa Vallabhapuram -
Umělá inteligence jako technologická výzva autorskému právu
Jan Zibner -
Umělá inteligence v trestním řízení
Dominik Maxa -
Emoční inteligence
Isabella Noel Smith -
Umělá inteligence jako nástroj komunikace s konkrétním zaměřením na oblast duševního zdraví
Gabriela Hastíková