Porovnání marketingových kampaní politických stran s ohledem na sociální média – Bc. Rudolf Fojtík
Bc. Rudolf Fojtík
Master's thesis
Porovnání marketingových kampaní politických stran s ohledem na sociální média
Comparison of marketing campaigns of political parties with regard to social media
Abstract:
The subject of the diploma thesis “A marketing campaign comparison of political parties with regard to social media” is the analysis of online marketing campaigns of the political party Fakt Brno during the Brno municipal elections in 2022 and proposing appropriate improvements for future elections regarding findings. The first part will be devoted to the theoretical concepts of business and political …viacAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Porovnanie marketingových kampaní politických strán s ohľadom na sociálne médiá“ je analýza marketingovej kampane v online priestore politického hnutia Fakt Brno počas komunálnych volieb do Brna v roku 2022 a navrhnutie vhodných zlepšení do budúcich volieb s ohľadom na získané poznatky. Prvá časť sa bude venovať teoretickým konceptom business a politického marketingu a bude …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sl21t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedúci: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍK, Rudolf. \textit{Porovnání marketingových kampaní politických stran s ohledem na sociální média}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jufxn8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo