Bc. Rudolf Fojtík

Diplomová práce

Porovnání marketingových kampaní politických stran s ohledem na sociální média

Comparison of marketing campaigns of political parties with regard to social media
Abstract:
The subject of the diploma thesis “A marketing campaign comparison of political parties with regard to social media” is the analysis of online marketing campaigns of the political party Fakt Brno during the Brno municipal elections in 2022 and proposing appropriate improvements for future elections regarding findings. The first part will be devoted to the theoretical concepts of business and political …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Porovnanie marketingových kampaní politických strán s ohľadom na sociálne médiá“ je analýza marketingovej kampane v online priestore politického hnutia Fakt Brno počas komunálnych volieb do Brna v roku 2022 a navrhnutie vhodných zlepšení do budúcich volieb s ohľadom na získané poznatky. Prvá časť sa bude venovať teoretickým konceptom business a politického marketingu a bude …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta