Osvojení slovní zásoby anglického jazyka u žáků mladšího školního věku s ohledem na podobnostní interferenci – Klára Aycox
Klára Aycox
Diplomová práce
Osvojení slovní zásoby anglického jazyka u žáků mladšího školního věku s ohledem na podobnostní interferenci
Similarity Based Interference Management in Vocabulary Retrieval in a Young Learner´s EFL Class
Abstract:
This thesis describes the concept of similarity as a source of interference in young learners´ vocabulary retrieval. Based on different psychological theories and different guidelines for young learners´ EFL classes, several types of similarity-based interference are introduced and explored. These types of interference are then matched with guidelines towards the management of similarity-based interference …víceAbstract:
Tato diplomová práce popisuje koncept podobnosti jako zdroj interference v oblasti získávání slovní zásoby u dětí mladšího školního věku. Dle různých psychologických teorií a různých doporučení pro výuku anglického jazyka u žáků mladšího školního věku je zde předloženo několik typů podobnostní interference, které jsou dále prozkoumávány a kterým jsou přiřazena doporučení pro zvládání potenciálních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AYCOX, Klára. \textit{Osvojení slovní zásoby anglického jazyka u žáků mladšího školního věku s ohledem na podobnostní interferenci}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/juh1q1/.
Jak správně citovat práci
Aycox, Klára. Osvojení slovní zásoby anglického jazyka u žáků mladšího školního věku s ohledem na podobnostní interferenci. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová
Název
Vložil
Vloženo
Práva