Analýza marketingového mixu společnosti Sykora, spol. s.r.o. – Sabina Topičová
Sabina Topičová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Sykora, spol. s.r.o.
The analysis of the marketing mix the company Sykora, spol. s r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Sykora, spol. s r.o., která se zabývá výrobou a prodejem kuchyňského nábytku. Cílem práce je provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí, následné vytvoření SWOT analýzy a zhodnocení současné marketingové strategie. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy inovace pro marketingovou strategii firmy.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the company Sykora, spol. s r.o., which deals with the production and sales of kitchen furniture. The aim of this thesis is the execution of an analysis of the internal and external environment, subsequently formation of a SWOT analysis and an evaluation of the current marketing strategy. Innovations for the marketing strategy of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Březina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / odbor:
Furniture Design and Furniture Technology / Furniture Design and Manufacture
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Názov
Vložil
Vložené
Práva