Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice – Bc. Jáchymovský Jáchymovský
Bc. Jáchymovský Jáchymovský
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice
Factors Influencing Attitudes Towards Food Products within the Czech Hipster Subculture
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na subkulturu hipsterů v České republice. Zkoumá faktory, které ovlivňují tuto subkulturu v postojích k potravinám. Cílem je analyzovat, které faktory to jsou nejčastěji a jak se tato subkultura chová na trhu. K tomuto cíli bylo využito metody polostandardizovaných rozhovorů a jejich následné kódování a interpretace výsledků. V teoretické části se práce zaměřuje na tuto …víceAbstract:
Bachelor thesis is focusing on hipster subculture in the Czech Republic. It examines factors which are influencing this subculture in attitudes toward food. The aim is to analyze which factors are most common and how is this subculture behaving on the market. For this aim, method of semi-standardized interviews and their subsequent coding and interpretation of the results was used. In theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/u6r7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÁCHYMOVSKÝ, Jáchymovský. \textit{Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jul4q9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová