Albert Slezák

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu pre ILC International House Brno

Návrh marketingového plánu pro ILC International House Brno
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování marketingového plánu pro soukromou jazykovou školu v Brně. Práce zdůrazňuje význam marketingového plánování a popisuje jednotlivé procesy tvořící hlavní části marketingového plánu. Její součástí je zkoumání různých přístupů, které vedou k formulaci konkrétní marketingové strategie pro dosažení vytyčených cílů. Součástí praktické části práce je analýza prostředí …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the development of a marketing plan for a private language school in Brno. The thesis emphasizes the importance of marketing planning and describes the different processes that make up the main parts of a marketing plan. It explores the different approaches that lead to the formulation of a specific marketing strategy to achieve the set objectives. The practical part …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na vypracovanie marketingového plánu pre súkromnú jazykovú školu v Brne. Práca zdôrazňuje význam marketingového plánovania a opisuje jednotlivé procesy tvoriace hlavné časti marketingového plánu. Jej súčasťou je skúmanie rôznych prístupov, ktoré vedú k formulácií konkrétnej marketingovej stratégie pre dosiahnutie vytýčených cieľov. Súčasťou praktickej časti práce je analýza …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management