Návrh marketingového plánu pre ILC International House Brno – Albert Slezák
Albert Slezák
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu pre ILC International House Brno
Návrh marketingového plánu pro ILC International House Brno
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování marketingového plánu pro soukromou jazykovou školu v Brně. Práce zdůrazňuje význam marketingového plánování a popisuje jednotlivé procesy tvořící hlavní části marketingového plánu. Její součástí je zkoumání různých přístupů, které vedou k formulaci konkrétní marketingové strategie pro dosažení vytyčených cílů. Součástí praktické části práce je analýza prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the development of a marketing plan for a private language school in Brno. The thesis emphasizes the importance of marketing planning and describes the different processes that make up the main parts of a marketing plan. It explores the different approaches that lead to the formulation of a specific marketing strategy to achieve the set objectives. The practical part …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na vypracovanie marketingového plánu pre súkromnú jazykovú školu v Brne. Práca zdôrazňuje význam marketingového plánovania a opisuje jednotlivé procesy tvoriace hlavné časti marketingového plánu. Jej súčasťou je skúmanie rôznych prístupov, ktoré vedú k formulácií konkrétnej marketingovej stratégie pre dosiahnutie vytýčených cieľov. Súčasťou praktickej časti práce je analýza …víceKlíčová slova
jazyková škola makroprostředí marketingový plán marketingové plánování mikroprostředí strategický marketing student SWOT
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánovanie v komerčnej banke
Zuzana Tamášová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice
Maroš DOLINSKÝ -
Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce
Alena ČERNOTOVÁ -
Finančné plánovanie komunikačných kampaní
Ivana Domaníková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová