Umut Ayik
Diplomová práce
Consumer Ethnocentrism at Turkey
Consumer Ethnocentrism at Turkey
Anotace:
In the international marketing environment, a market has begun to share a common culture, where similar perceptions are experienced, and habits begin to resemble each other. Even though consumers are turning into global consumers, it is even more important that such a transformation will be hindered by cultural factors. In recent years, consumers have begun to choose from as many foreign products or …víceAbstract:
In the international marketing environment, a market has begun to share a common culture, where similar perceptions are experienced, and habits begin to resemble each other. Even though consumers are turning into global consumers, it is even more important that such a transformation will be hindered by cultural factors. In recent years, consumers have begun to choose from as many foreign products or …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d93ma/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance