Bc. Hana Sklenářová

Master's thesis

Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky

Marketing of e-shop with vitamins and nutrional supplements
Abstract:
Cílem práce bylo navržení marketingové strategie pro startupový e-shop s výživovými doplňky a vitamíny míchanými na míru. Po vymezení základních pojmů přistupuje práce k orientaci ve všech potřebných oblastech: marketing, právní aspekty a omezení v reklamě, technické záležitosti související s vytvořením a provozem e-shopu. S využitím zmíněného teoretického aparátu pokračuje práce návrhem unikátní firemní …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to design and develop a marketing strategy of a start-up online shop with customizable dietary supplements and vitamins. First, the basic terms are defined, followed by review of all the required areas of expertise: marketing, law and resulting advertisement regulatory, technology related to building and running an online shop. Based on this, a unique company identity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní